The Crazy Reds Websted
Forum Start Forum Start > Vigtige meldinger - læs her først! > Fra IT-udvalget
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed: Siden nede
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Siden nede

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
vejle altid Se Drop Down
Allan Simonsen
Allan Simonsen

Medlem siden: 04-Mar-2008
Land: Denmark
Status: Offline
Beskeder: 2380
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér vejle altid Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Siden nede
    Sendt: 25-Jul-2010 kl. 09:08
Jeg vil bare lige høre om jeg er den eneste som har det problem med siden her. Jeg kan meget ofte ikke komme ind på siden, det drejer sig ikke bare om at prøve nogle gange, det kan tage 5-10 timer.

Er jeg den eneste med problemet? Eller er det siden?
Til top
Brian Andersen Se Drop Down
Ferrari Finn Christensen
Ferrari Finn Christensen

Medlem siden: 26-Sep-2007
Beskeder: 1373
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Brian Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-Jul-2010 kl. 11:55
De sidste 2 uger har været totalt nederen.
Der må og skal ske noget på denne front. Jeg tænker på, om der er nogen i erhvervsklubben, der vil sponsorere en ORDENTLIG serverplacering til os.

Jeg forventer at komme til generalforsamlingen, hvor dette emne vil blive taget op. (det er desværre en tirsdag, hvor jeg har min datter)

www.pillowman.vemmaeurope.com eller Facebook: Vemma - Danmark
Til top
Hansen Se Drop Down
Bestyrelsen
Bestyrelsen

Medlem siden: 03-Okt-2007
Beskeder: 725
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-Jul-2010 kl. 22:27
Jeg må da også erkende at jeg er lidt træt af at siden er nede til tider... Men kan da fortælle jer at det er jo aldrig nemt, når man har lavet en aftale med et HOST firma... Så forventer man jo at det hele kører som smurt og at deres severe kan holde til det. Det har så åbenbart vist sig ikke helt at kunne køre 100 %, men må da også samtidig sige at det er længe siden at vi sidst har haft bøvl med siden jo. Sidst vi skiftede firma virkede det jo fortrineligt.

*** The Crazy Reds - Bestyrelsen * Udebane ansvarlig * TCR TIFO-CREW ***
Til top
Ferrari Finn Christensen
Ferrari Finn Christensen

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Brian Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: i går kl. 14:06
Pyha.
Der var åbenbart mange, der ville ind med brok efter gårsdagens kamp. Siden var IGEN nede!
Måske skal forum fusionere med et andet forum!
Til top
Xenophon Se Drop Down
Jesper Krølle Mikkelsen
Jesper Krølle Mikkelsen

Medlem siden: 05-Mar-2008
Beskeder: 661
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Xenophon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: i går kl. 16:26
Citat: Brian Andersen

Pyha.
Der var åbenbart mange, der ville ind med brok efter gårsdagens kamp. Siden var IGEN nede!
Måske skal forum fusionere med et andet forum!

Den sidste kommentar der var sku alligevel lidt humor ;)
Til top
VB-MJH Se Drop Down
Bestyrelsen
Bestyrelsen

Medlem siden: 04-Mar-2008
Beskeder: 508
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér VB-MJH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: i går kl. 23:20
TJA.. så længe vi ikke ved hvad de har gang i oppe i VEJLE BOLDKLUB, så sker der nok ingen ændringer. For hvem gider at smide penge ud på noget, når det kan være forbi om 8 måneder....

Til top
Ferrari Finn Christensen
Ferrari Finn Christensen

Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Brian Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: I dag kl. 06:53
Måske skal I lave et samarbejde med en strikkeklub.
Schou og Tønder er jo selv i fuld sving med at strikke noget sammen!
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.65
Copyright ©2001-2010 Web Wiz

Denne side blev genereret på 0,098 sekunder.