The Crazy Reds Websted
Forum Start Forum Start > Ideer til forum > Ideer
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed: Bestyrelsesmøder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bestyrelsesmøder

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Brian Andersen Se Drop Down
Ferrari Finn Christensen
Ferrari Finn Christensen

Medlem siden: 26-Sep-2007
Land: Denmark
Status: Offline
Beskeder: 1373
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Brian Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Bestyrelsesmøder
    Sendt: 06-Apr-2010 kl. 20:30
Nu er bestyrelsesmøderne offentlige, men det er meget svært at finde ud af, hvornår møderne afholdes.

Jeg vil derfor anbefale, at der laves et fast topic, hvor tidspunktet for næste bestyrelsesmøde nævnes. Der er sikkert en masse gode idéer, der får lettere ved at komme frem i lyset.
www.pillowman.vemmaeurope.com eller Facebook: Vemma - Danmark
Til top
VB-MJH Se Drop Down
Bestyrelsen
Bestyrelsen

Medlem siden: 04-Mar-2008
Beskeder: 508
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér VB-MJH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-Apr-2010 kl. 22:54
Jeg kan fortælle at næste bestyrelsesmøde er på tirsdag d. 13. april kl. 19 i Palace. Hvis man har interesser i de foregående møder, så kan man læse referaterne i palace. Der er en mappe som indeholder dem.
Til top
VB-MJH Se Drop Down
Bestyrelsen
Bestyrelsen

Medlem siden: 04-Mar-2008
Beskeder: 508
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér VB-MJH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-Jul-2010 kl. 00:48
Jeg kan fortælle at næste bestyrelsesmøde er i aften kl. 19 i Palace. Hvis man har interesser i de foregående møder, så kan man læse referaterne i palace. Der er en mappe som indeholder dem.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.65
Copyright ©2001-2010 Web Wiz

Denne side blev genereret på 0,094 sekunder.